Retourneren & garantie

1. Retourneren & garantie

1.1 Mag ik mijn artikelen retourneren?

Dat mag voor de meeste artikelen.

Klanten hebben wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft de klant NOGMAALS 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. 

Bij Industrieel Huys heb je zelfs een bedenktijd van 30 dagen, zonder dat we je vragen stellen. Je kunt je artikel dan binnen de gestelde termijn van 30 dagen aan ons retourneren, mocht je hier om een of andere reden van af willen zien. Omdat we het de retour zelf bij je ophalen, heb je de volle 30 dagen om het product te retourneren mocht je dat echt wensen.

Let op: sommige artikelen worden op maat en wens gemaakt, deze artikelen kun je niet retourneren. Op elke productpagina staat er bij retourbeleid wat er mogelijk is. Lees dit dus goed door.

1.2 Kan ik mijn retour laten ophalen?

Je retour wordt standaard opgehaald door onze koerier. Als je je retour hebt aangemeld dan krijg je van ons de instructies over hoe je je artikel(en) kunt retourneren.

1.3 Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Mocht je een bestelde artikel willen retourneren, doe dit binnen 30 dagen. Meld het aan ons via je je account door in te loggen. Of je mag ons ook bellen, appen of mailen! Via de chat kan uiteraard ook.

Als je je retour hebt aangemeld dan krijg je van ons de instructies over hoe je je artikel(en) kunt retourneren.

Retourneren is altijd gratis binnen 30 dagen.

1.4 Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Dit kan natuurlijk altijd. Laat het ons weten dan zorgen wij ervoor dat wij de retourmelding annuleren.

1.5 Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Zodra je je retour hebt aangemeld, dan informeren wij jou per e-mail van jouw retourzending.

1.6 Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra het retourproduct bij jou is opgehaald streven wij ernaar jouw aankoopbedrag binnen 14 dagen over te hebben gemaakt.

 

2. Garantie & reparatie

2.1 Mijn artikel is beschadigd of kapot aangekomen

Wij gaan dat zo snel mogelijk oplossen. Je kunt het product indien mogelijk retourneren en wij komen het dan zelf ophalen bij jou, kosteloos uiteraard. Je kunt dit bij ons melden door ons te bellen op 085 - 13 04 419 of door te mailen naar admin@industrieelhuys.nl

2.2 Hoe zit het met garantie? Heb ik daar recht op?

Jazeker. Wij garanderen kwaliteit en daarmee dat onze producten bij normaal gebruik in goede staat blijven. Mocht er iets kapot gaan binnen de wettelijke termijn, dan kunnen we kijken hoe we dat kunnen oplossen. Dit kan een reparatie zijn of dat wij het aankoopbedrag aan je teruggeven.